Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Mikaela Levonen - 2 juni 2013 21:40

Jaa säg vad som inte hänt!?

Jisses !
Sen tre veckor tillbaka valde jag och min då varande att gå isär , eller jag tog steget till det och han va väl inte så värst glad men som jag tycker är de bästa för oss BÅDA! .. Och nu går allt jätte bra (än så länge , har ju inte flyttat ut än)
Vi funkar bättre ihop som vänner och det känns jätte bra :) . Inom tre veckor flyttar jag o damien och jag kan börja jobba på kötkortet! Jippi! Känns såå bra :)
Och nu efter att vi gick isär så har han fått jobb oxå så är jätte glad för hans skull :) !
Allt känns så himla bra ! Jag mår så mycket bättre och kan njuta istället för att vara irriterad o sur iprincip dygnet runt ! I feel good tanananaaanaa! ;) . (Fortsätt blicka framåt) !!

Och hur känns de att vara singel efter 6år?? ja den frågan dyker upp väldigt ofta.. Hmm jaaa , känns väl inge annorlunda (eftersom jag varit själv väldigt mycke) men jag slipper ju vara sur o irriterad hela tiden så det känns såå jäävla bra :)) !! Allt kommer bli bra :) men måste påminna sig själv om väldigt ofta att ta EN sak i taget !

Ah livet leker och jag vill nu vara den bästa glada mamman ever! <3

Over and out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards