Alla inlägg under april 2013

Av Mikaela Levonen - 10 april 2013 17:40

När ska allt ta sluuuut!!!???!!!???
Jag är psykist & fysiskt slut !!! Mår sååå dåligt men vill inte prata med nåån ! Vågar inte vill inte vet inte vad de är !! Hela jag är en katastrof just nu !!! Va så förstörd förra veckan att ett samtal till psyk va bara en blinkning bort men jag höllt mig , jaa för jag stänger allt inne o bara gråter o gråter när jag får en sekund för mig själv ! Jag är totalt knäckt panik slagen såå ledsen ! Får klämma tillbaka tårarna när jag tittar på min älskade son för att han inte ska fråga vrf mamma är ledsen o så vidare !!! This sucks .. Bläää . O vem ska man ens prata med ? Folk säger , jag finns du kan prata med mig bla bla bla . Jo visst men jag känner inte att jag vill dela min börda vill inte att andra ska se ner på mig för att allt är tufft just nu så då håller jag tyst o lägger på ett fake leende o låtsas att allt är sååå bra .. Sjuka är ju att ingen ser igenom de eller ?? Tycker själv att jag lyser deprimerad på tio mils avstånd :/ !! Ähhh bye ! Orkar inte ens skriva om allt skit !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards