Alla inlägg under januari 2013

Av Mikaela Levonen - 30 januari 2013 21:29

Av att känna att man är uppskattad & älskad , bli sedd på med den blicken man blev total förälskad i , att kyssa dom läpparna och känna att det fanns en mening i kyssen , Gach vad jag hade glömt bort allt de där... Att känna kärleken flöda , att vakna med ett leende när man vaknar upp breve varann som att de va första gången man sov ihop ! Ååh han får mig LE!! Jag mår sååå braa !!! Efter regn kommer sol .. Japp ... <3 <3

Av Mikaela Levonen - 30 januari 2013 06:39

Mitt på morgonen är väl säääängeeen !!!??? !!
Vill inte vill inte kliva upp , är sååååå seg vill sova tänka sig så sköönt de skulle vara :( (snart heelg) :)
Såå kallt när man vaknar då vill man ju inte kliva upp man vill ju sova vidare dååå .. , plus att de regnar o trååk väder ute o jag ska promenixa med fiis i de vädret . VILL SOOOVA !!! Hahaa ....

Av Mikaela Levonen - 27 januari 2013 17:15

Hallu . Sitter på bussen på väg hem från the båt :) . Haft en sjukt kul kväll igår!!!!
Jag i cicci har dansat & dansat !!
Sjukt länge sen man fick dansa av sig ordentliiigt men nuu äre gjort :) ....
Full blidde jag allt jisses mår som en kratta idag haha !!! Men totely värt de :)) !! Längtar hem till min unge sjukt mycket !! Tur att de inte är allt för länge kvar ..

Ne nu ska jag vila mig och sluta ögonen ett tag :)..

Over and out!

Av Mikaela Levonen - 24 januari 2013 17:21

På denna dagen :) and it will be freedag ;) inte länge kvaar tilll löördaaag ;p

Är helt slut nästan så att jag somnar här i badkaret , japp du läser rätt , ligger & skriver i badet , då de är där jag verkligen slappnar av och har min avslappnigs tid så kan man passa på att skriva oxå ;) .
Haft en trevlans daag , jobbat hunnit fika med nadja & vickis + slingat vickis hår + åkt till mamma jätte snabbis + hinna med att sprina till chlasOhlsson innan kotten hämades från dagis :) .. Så nu ska jag baraaa slappa :) <3

Over and out :)

Av Mikaela Levonen - 24 januari 2013 17:21

På denna dagen :) and it will be freedag ;) inte länge kvaar tilll löördaaag ;p

Är helt slut nästan så att jag somnar här i badkaret , japp du läser rätt , ligger & skriver i badet , då de är där jag verkligen slappnar av och har min avslappnigs tid så kan man passa på att skriva oxå ;) .
Haft en trevlans daag , jobbat hunnit fika med nadja & vickis + slingat vickis hår + åkt till mamma jätte snabbis + hinna med att sprina till chlasOhlsson innan kotten hämades från dagis :) .. Så nu ska jag baraaa slappa :) <3

Over and out :)

Av Mikaela Levonen - 24 januari 2013 06:53

Vaknade av att jag drömde att de brann i stadshuset där Jag va inslåst med mina vänner nadja & carro & sara , vi sprang runt och runt och letade förbryllt efter en nödutgång då alla dörrar hade låst sig aoutomatiskt när brandlarmet går , letade efter ett fönster att slå sönder men alla hade galler :/ .. Vi sprang högst upp i huset högst upp i toppen där jag sätt på utsidan att de finns som en balkong dit sprang vi , jag känner verkligen paniken vi hade . Men vi kom upp i alla fall o där utanför står det en brand bil i luften som faktiskt hjälper oss , puuuh säger jag bara :) !!! Vaknar och telefon larmet tjuter i alarm med en ton som låter som ett brand larm och hunnit tjuta två gånger hahahaha !!
Nehe fixa sig o lämna skrutt på dagis :) sen iväg o jobba <3

Over and out<3

Av Mikaela Levonen - 23 januari 2013 20:40

Älskar , klart jag gör , eller ?
Har de bara blivit en vardag ?
En trygghet att ha nån ?
Snart ett 6 årigt förhållande en son på fyra år tillsammans, och förlovade i 2 år . . Känns som att man bara tar varann förgivet och nästan en tävling (från hans sida) om vem som gör vad .
tex. Jag - jag tänkte gå ut på fredag .
Han- då SKA jag gå ut på lördag.
Tex.
Jag- går till en kompis på kaffe själv en stund om de är ok ?
Han- a men då går jag ikväll.
:/ seriöst , ska de vara så ?? :/
Nog för att det är skönt att vi turas om med tanke på att det förut bara varit HAN som gjorde allt men ändå :/
..
Ah blir väl så kanske efter ett par år ?
Känns bara som att man tappar mycket av "kärleken" när man bara är irriterade på varann hela tiden eller jag ? För att de känns som att man kämpar för glatta livet med jobb o barn o andra saker som snurrar o man är stressad o mår dåligt & allt möjligt , medans den andra bara ÄR :/!!!! Bläää det är nog de som gör att man bara känner bläää...
Men kärlek är värt att kämpa för så jaa jag kämpar på med det oxå som allt annat för även om vi inte har samma intressen o han oftast är sååå töntig och irriterande så har han nått där inne som får mig att stanna ? , nått som fick mig att börja älska från början o nått som får mig att må bra , bara han skulle visa den sidan oftare ..

Ne kanske försöka sova nu då . Lillprins somnade för ett tag sen så jag ska väl oxå passa på , jobb i morgon så klockan ringer 06.00 , sköna tider har jag i alla fall , tok nöjd. :)

Over and out!

<3

Av Mikaela Levonen - 23 januari 2013 16:37

Onsdag.
Har jobbat , inte länge men ack så slut man blir :/ ..

Lördag.
Jisses så jag längtar :) ska på kryssning med Mor, cicci, fredrika ,johanna jessika & sanna :) ska bli spännande :) . Inte varit på kryssning sen jag va 18 så a de blir 5 år sen ;) ! Haha !
Meeh ne nu ta vara på resten av dagen <3

Over and out <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards