Alla inlägg under februari 2013

Av Mikaela Levonen - 27 februari 2013 19:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mikaela Levonen - 27 februari 2013 06:14

Hade en lång dag igår kändes de som.
Mamma va så sjuk så åkte dit och handla åt henne och gjorde lunch åt henne , åkte hem igen va hemma , min unge är i mån otroligt negativ & påfrestande ålders period eller nått just nu så jag känner mig lite frustrerad hur jag ska hantera de , känns som att man glömt bort lite den "jobbiga" biten för han har varit lugn ett bra tag nu . Men schiFickjag haha . Han säger att hn är arg hela tiden och när jag frågar men varför är du arg jag är arg säger han bara . Jahaa ? Sen kommer de ne jag är ledsen , ja men kom till mamma så ska jag krama dig då blir man glad igen , neee damien vill vara ledsen :/ ok ? Han har ju alltid bett och velat ha en kram när han är ledsen :( ah de här går väl över hoppas jag :/ .

Ah ! Söndag äre dop för Julius :/ :) . Känner inte att jag verkligen vill :/men de är nog för nervositeten :) ... Sjukt nervös måste jag säga , 50st sa hon skulle komma :/!!!!!!!!! O jag är så orolig att mia inte ska komma hem då kan jag inte ta med damien o jag är ändå orolig för att ta med damien , han sitta still i en kyrka ? Med massa barn ? Åh lyssna på mia? :/ aaah nee låter iiiinte som min damien hahaha . Älskar honom för det busfrööt han faktiskt äär säger inget om de men när de väl gäller att vara seriös så hah aah de löser sig i värsta fall får jag sitta med han helt enkelt (ska vara gudmor) .
Jaha ja jag hade massa mer att skriva men tiden räckte inte till måste nämligen upp ur badet o göra kaffe o fixa mig tiden bara rinner iväg på morgonen haha :) .

Over and out!

Av Mikaela Levonen - 25 februari 2013 19:19

Jaha ännu en dag som gått..
Spenderades på stan för att följa med <3:at nadja till f-kassan o massa stros , sedan tog jag mig lite till fritid och åkte till mor <3 mys, hon bjöd på mat o lite strunt prat :) ..
Alla syskon samlade så mamma passade på att ta ett syskon kort precis innan jag skulle åka hem o mia till sebbe :) mys daag<3

Over and out

Av Mikaela Levonen - 19 februari 2013 16:55

Allt känns lite upp & ner just nu . Med Allt. . Ekonomin är i botten , spelar ingen roll hur jag kämpar så är de nått som ligger efter hela tiden o ångesten på de känns inte bättre.
Jag & han , vi sover inte ens breve varann typ längre, knappt så vi säger godmorgon eller ger varann en puss , kanske händer en gång i veckan .. Allt tär på en o man lägger varann åt sidan för att man har tankarna på all press o skit ! Blää !
I helgen kommer lilla syster Nina hit igen o ska sova över :) sköönt för då snor inte mor, min son o då slipper jag känna rastlösheten o tar en öl som blir till en öl för mycket ..
I morgon ska han däremot sova hos mamsen så ska , JAG & HAN ha en kväll för OSS , VARANN ! Det behövs! Prata lite och känna lite kärlek kanske . <3

Nehe ta tag i resten av dagen och försöka göra nån nytta kanske .

Over and out!

Av Mikaela Levonen - 13 februari 2013 06:31

Sin familj , annars skulle jag krivera!
Vem skulle annars orka med mig 24/7 hur skulle jag annars överleva utan att prata & skoja o skratta .. Nee de skulle jag inte jag skulle nog verkligen gå under :/ ...
Damien är nog den som får stå ut mest :p och min karl så klart haha !!!
By the way, Mia va förbi igår oxå de va mysigt men jag va inte direkt social :(( men mysigt va de och länge sen<3

Jobb idag , börjar nio så skönt så :) kan ingen kliva upp o göra kaffe till miig :(( !!
Neee ingen göört :( då gör jag de sjääälv då ! :p

GodenMorgoon !
Over and out!

Av Mikaela Levonen - 12 februari 2013 20:10

Saknar alla mina vänners baaarn !!! Vill ha ett spontan kalas/fika med alla baaarn!!! Fast jag skulle kunna ha så att mammorna/vännerna kommer hit lämnar av barnen & vi kalasar o myser o leker och mammorna tar en spa timma eller två eller går o solar solarium eller vad dom nu vill göra! Barnen o jag skulle ha de super kuuuul!!! Och damien skulle va öveerGlaaad om alla kom o myste!!!! Nu kan ju inte alla barnen leka sååå eeh jaaa ! Haha men de löser ju jag , de vet jag :p

(Just nu)
C's barn - E: snart 6år, N:fyller 3år
Mitt barn - D: 4 år:)
S's barn - J:snart 5 år
T's barn- Ä:4år
Ta's barn- L: ca 5månader
V's barn- J: ca 2månader
Ca's barn-E: blir 7år
Och så kommer det en bebis snart som jag längtar så till bara några få veckor kvar så jag vill inte ha kalaset/fikan först då
N's - ?: ca 0 år :) hihi
Meeen tänk vad jag skulle njuuta & ha kuuul!!!! Bara jag o massa härliga baaarn !!! Aa jag får ju önska i alla fall , kanske slår in nångång :p haha barn i alla åldrar o alla skrattar o nån skriker o nån ramlar o nån vill se en film o en annan vill inte alls se den o jag fårkanske läsa böcker o sjunga med dom åååh hihi tänk vad trötta dom skulle vara sen när dom kom hem o dom små minsta dom skulle vara utvilade ;) hahaha ne dååå .. Mys mys myyyys !!!! <3

Av Mikaela Levonen - 10 februari 2013 20:49

Kom hem från mamsen och ser att det står en kattlåda på toa :o ! Say whaat???!! Jo då haha tobys syster skulle göra sig av med skrutt för att deras dotter fått värre astma så toby tog med na hem . Inte 1 år fyllda än så fortfarande en fis :) hon hette skrot så jag bytte till skrutt :) såå söt så <3

Av Mikaela Levonen - 10 februari 2013 09:58

Hah vad hände ??! Va hemma hos mamma, min unge somna , mamma tjatar om att jag får åka hem , va på så dåligt humör ( tjafsat med karln på telefonen) visste att sara skulle vara i thälla his sin syster så ringer henne för att bara kolla liksom vad hon gör o se om man kunde åka med in till stan , japp there she was & hon plocka upp mig , åkte en sväng i hennes bil , o sen säger hon att vi ska plocka upp manon , fine for me :) MEEEN sen hux flux bowla o dricka öl :o vaaah hahaha visst tänker inte sitta hemma ensam o glo så visst tänkte dock gå hem efter bowlingen men nopp!!!! Haha olerys , trevligt faktiskt va inte mycket folk och aaa ne de va trevligt bättre än på länge :) så a .. Spontankvällar helt ok men jag kunde ju skippat alkoholen , tur att jag drack såååå mycket vatten när jag kom hem så att jag mår bra i dag :)))) haha

Over and out !!!! :))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards